Το όραμα του σχολείου

Ένα σχολείο που καλλιεργεί τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Ένα σχολείο που στοχεύει στο να ενισχύσει τις δεξιότητες ζωής, όπως ευαισθησία ,ενσυναίσθηση, προσαρμοστικότητα ,ομαδικότητα.

Ένα σχολείο που προσπαθεί να ετοιμάσει τους μαθητές έτοιμοι στη κοινωνία.

Στόχοι της σχολικής μονάδας στο σύνολο των σχεδίων Δράσης

-Καλλιέργεια κριτικής σκέψης

-Συνεργατική μάθηση

-Καλλιέργεια της ευθύνης και της ενσυναίσθησης των μαθητών.

-Καλλιεργεί δεξιότητες μαθητών που έχουν σχέση με τη δημιουργικότητα των μαθητών .

-Ενισχύει την πρωτοβουλία και την υπευθυνότητα των μαθητώνκαθώς και την προσαρμοστικότητα και επικοινωνία μεταξύ τους.

Υλοποίηση

Α’κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4:Ζω καλύτερα-Ευ- ζην. Τίτλος:¨ Τρέφομαι σωστά, γυμνάζομαι τακτικά¨. Ζω καλύτερα.

Β1 Β2 Β3 Β4 Β5 :Ζω καλύτερα –Ευ ζην. Τίτλος: ¨Τα συναισθήματα μου¨.

Γ2 Γ3 Γ4 :Δημιουργώ και καινοτομώ. Τίτλος:¨Ο κόσμος της εργασίας και των επαγγελμάτων¨.

Γ1 : Ζω καλύτερα. Ευ ζην .Τίτλος: ¨Τρέφομαι σωστά, γυμνάζομαι τακτικά, ζω καλύτερα¨.

Β’κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4 : Φροντίζω το περιβάλλον.Τίτλος :¨Βιολογικά προιοντα .Είναι καιρός να μπεί τάξη στη διατροφή μας¨

Β1 Β2 Β3 Β4 Β5: Φροντίζω το περιβάλλον.Τίτλος :¨Ανακύκλωση και δημιουργία μουσικών οργάνων από ανακυκλώσιμα υλικά ή υλικά της φύσης».

Γ2 Γ3 Γ4: Ζω καλύτερα –Ευ ζην. Τίτλος :¨Πώς να γίνω ο καλύτερός μου φίλος.¨

Γ1 : Φροντίζω το περιβάλλον .Τίτλος: ¨Η Μικρασιατική καταστροφή και ο ξεριζωμός. Οι μνήμες μένουν άσβεστες¨.

 

Γ’ Κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4 : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη. Τίτλος :¨Η χάρτα των δικαιωμάτων της τάξης μου¨.

Β1 Β2 Β3 Β4 Β5: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ.Τίτλος:¨Εθελοντισμός στη καθημερινότητα¨.

Γ2 Γ3 Γ4 : Φροντίζω το περιβάλλον.Τίτλος:¨Ανακαλύπτοντας το παρελθόν ,σχεδιάζοντας το μέλλον¨.

Γ1: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη. Τίτλος :Φύλο και επαγγέλματα μια σχέση εξάρτησης και αδιόρατων στερεοτύπων¨.

 

Δ ‘ Κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4   Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία. Τίτλος: ¨Προαγωγή της μάθησης μέσω της Τέχνης¨

Β1 Β2 Β3 Β4 Β5 Δημιουργώ – καινοτομώ. Τίτλος :”Ρομποτική .Δημιουργία ψηφιακών έργων”.

Γ2 Γ3 Γ4 Ενδιαφέρομαι και ενεργώ .Τίτλος: Φύλο και επάγγελμα.Μια σχέση εξάρτησης και αδιόρατων στερεοτύπων.

Γ1 Δημιουργώ και καινοτομώ .Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία .Τίτλος :¨Διερευνώ τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές μου επιλογές¨

 

Υπεύθυνοι καθηγητές :Μανιάκας Μ. ΠΕ01.τμήμα Γ1.

Μηλίγκα ΑΝ.ΠΕ 08 τμήματα Α’ και Γ2 Γ3 Γ4.

Λόλα Π.ΠΕ 79.01.Τμήματα Β’.

Το σχολείο μας

Διευθυντής

Η διεύθυνση και το προσωπικό

Εγκαταστάσεις

Οι εγκαταστάσεις

Βιβλιοθήκη

Η βιβλιοθήκη

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Πληροφορίες και γραμμές βοήθειας

   
     

Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης

για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»

Μάιος 2024
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031