Σχέδιο δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων για το σχ. έτος 2023-24

Το όραμα του σχολείου

Ένα σχολείο που καλλιεργεί τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Ένα σχολείο που στοχεύει στο να ενισχύσει τις δεξιότητες ζωής, όπως ευαισθησία ,ενσυναίσθηση, προσαρμοστικότητα ,ομαδικότητα.

Ένα σχολείο που προσπαθεί να ετοιμάσει τους μαθητές έτοιμοι στη κοινωνία.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ

-Καλλιέργεια κριτικής σκέψης

-Συνεργατική μάθηση

-Καλλιέργεια της ευθύνης και της ενσυναίσθησης των μαθητών.

-Καλλιεργεί δεξιότητες μαθητών που έχουν σχέση με τη δημιουργικότητα των μαθητών .

-Ενισχύει την πρωτοβουλία και την υπευθυνότητα των μαθητών καθώς και την προσαρμοστικότητα και επικοινωνία μεταξύ τους.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

Α’κύκλος.

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4:

Ζω καλύτερα-Ευ- ζην

"Τρέφομαι σωστά, γυμνάζομαι τακτικά¨. Ζω καλύτερα."

Β1 Β2 Β3:

 “Το σώμα μου είναι ένα θαύμα που αγαπώ ,φροντίζω και προστατεύω”.

Β4

 Τα συναισθήματα μου. “Γνώθι  σ αυτόν”….μα  και αλλήλους!

Γ2 Γ3 Γ4

Ψυχή και σώμα

Γ1 : Ζω καλύτερα. Ευ ζην . - Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

" Βασικές Ψυχολογικές Θεωρίες: Karl Rogers, Ψυχανάλυση. Επαγγέλματα σχετιζόμενα με την επιστήμη της ψυχολογίας-ψυχοθεραπείας"

Β’κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4 : Φροντίζω το περιβάλλον.

”Βιολογικά προϊόντα .Είναι καιρός να μπεί τάξη στη διατροφή μας”

Β1 Β2 Β3:

 Φροντίζω το περιβάλλον.

Πυρκαγιές στα δάση και πλημμύρες στις πόλεις.

Β4

 Πολιτιστική και φυσική κληρονομιά

Γ2 Γ3 Γ4 Γ5:

”Φυσικές καταστροφές μέσα από την τέχνη”

Γ1 : Φροντίζω το περιβάλλον . - Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

"Παγκοσμιοποίηση, Οικουμενικό Πνεύμα και Ελληνικός Πολιτισμός: οι προκλήσεις της Εθνικής, Ευρωπαϊκής και Οικουμενικής ταυτότητας των αυριανών πολιτών" 

Γ’ Κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4

Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.

Τίτλος :¨Η χάρτα των δικαιωμάτων της τάξης μου¨.

Β1 Β2 Β3

 Ενδιαφέρομαι και ενεργώ.

"Πολλοί πολιτισμοί, ένα ψηφιδωτό. Πολίτες της γης."

Β4

 Εθελοντισμός στην καθημερινότητα

Γ2 Γ3 Γ4 Γ5

 Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.

"Φύλο και επαγγέλματα μια σχέση εξάρτησης και αδιόρατων στερεοτύπων¨.

 Γ1

Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη. - Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα.

"Ατομικά, Πολιτικά, Κοινωνικά Δικαιώματα"

Δ ‘ Κύκλος

Τμήματα

Α1 Α2 Α3 Α4 

  Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία.

Τίτλος: ¨Προαγωγή της μάθησης μέσω της Τέχνης¨

Β1 Β2 Β3

Δημιουργώ – καινοτομώ. Τίτλος :”Πόσο δίκαιη είναι η σοκολάτα σου

Β4

 Δημιουργία ψηφιακών έργων.

Γ2 Γ3 Γ4 Γ5

Διερευνώ τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές μου επιλογές.

Γ1

 Δημιουργώ και Καινοτομώ - Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία - Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας - Γνωριμία με τα Επαγγέλματα.

"Οι Τεχνολογικές Προκλήσεις του 21ου αιώνα και το νέο Επαγγελματικό Περιβάλλον της Ψηφιακής Εποχής"

Υπεύθυνοι καθηγητές

Λόλα Π. ΠΕ 79.01 Τμήματα Γ2 Γ3 Γ4 Γ5 και Β4

Μηλίγκα Α. ΠΕ 08 Τμήματα Α’ και Β1 Β2 Β3

Πουρπούρης Β. ΠΕ 78 Τμήμα Γ1

 

Το σχολείο μας

Διευθυντής

Η διεύθυνση και το προσωπικό

Εγκαταστάσεις

Οι εγκαταστάσεις

Βιβλιοθήκη

Η βιβλιοθήκη

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Πληροφορίες και γραμμές βοήθειας

   
     

Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης

για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»

Μάιος 2024
ΚΔΤΤΠΠΣ
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031